Årskrönika i miniformat.

Ja, andra gången jag ger mig på det här.
Har bloggat i över ett år. Det är jag oerhört tacksam för.
Det händer att jag ibland sitter och läser gamla inlägg.
Tanken att inte ha möjlighet att göra det får mig att fortsätta skriva.
Man kan likna det vid en dagbok, eller ja, det är en dagbok.
Men mer med offentlig inriktning istället för den privata.

2008.
Vad kommer det här året att ge mig?
Vad kommer jag att göra utav året?
Kommer jag fatta några stora beslut?


Året som har gått har bestått av en kort sommar, nygamla bekantskaper
och många skratt.
Var på en relativt spontan charterresa med två av mina närmaste.
Två veckor av konstant garvande, drinkblandande och nya människor.
Den andra hälften av året har Triple-T skapats och varit en stor del av mitt liv.
Vi har bowlat som galningar och hittat på hyss. Tilläggas kan att vi haft ROOLET!
Roligheterna har ökat ytterliggare varje gång min vän, "bror" och framtida kollega
har behagat hälsa på. Han är annars stationerad i Kalmar.

Jag har blivit ännu äldre. Det märks. Har börjat få ryggproblem.
Jag har mognat och tåler inte sprit lika bra som när jag var ung.
Motsägelsefullt? Inte det minsta.
Jag har börjat förbereda mig ordentligt på att flytta hemifrån också.
Det är på tiden nu.

Nyårslöfte då?
Jag ska börja träna igen. Har tjockat till mig ordentligt.
Springa tre gånger i veckan utöver fotbollen. Det behöver jag.
Sen har jag och Trapp ett eget nyårslöfte gentemot varandra.
Det är det bästa och det ska vi följa.

Sist av allt vill jag tacka mamma för att hon finns.
Tveklöst den viktigaste personen  i mitt liv. Älskar dig!
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Du kan tro vi ska hålla det!!

2008-01-04 @ 03:20:52
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0