We found him with his face down in the pillow.

MSN Messenger krånglar.
Det regnar. Jag har bedövning i halva språkproducenten.
Vilka problem.

Brad Paisley & Alison Krauss - Whiskey Lullaby
Fantastisk.

Aa, var precis hos Fru Tandläkare och gick med på tortyr.
Hon körde med elchocker. Trodde jag skulle .
Sen som grädde på moset började hon borra. Då såg jag ljuset.
Nej, jag ska inte gnälla. Jag är en sån där mes som har bedövningen som bästa vän.
Jag har en del fruktansvärt traumatiska tandläkarbesök i bagaget, därav nojjan.

Men skit nu i det.
Nu ska jag lyssna på vacker musik i några timmar.
Vi börjar med Vangelis - Conquest Of Paradise.
Sen kallar arbetet.

Sluta skicka märkliga sms till mig mitt i natten från utlandet.
Nee, det är faktiskt rätt kul. Haha.

Majoriteten av alla svenskar är ögontjänare.
Klockrent exempel på det upplevde jag i morse.
På väg hem från jobbet noterar jag att det var en väldans stilig rad bilar längs motorvägen.
Alla körde så vackert i högerfilen i 80-90 km/h. Som vi vet så är det 110-gräns på motorvägar.
Renate gillar inte alls att ligga och fis-köra under tillåten hastighet. Jag förstår henne.
Vi körde så sakteliga om dom. En efter en. För att så småningom se vad det var som ledde
den här stiliga raden av bilar; En polisbil. Såklart!
Varför listade jag inte ut det tidigare? Folk vågar inte köra om en polisbil.
Det var tills Renate morrade till och gled förbi så snyggt. Då började dom. En efter en.
Typisk svensk mentalitet. "Nån annan måste göra först, sen kanske jag."

image587

Haha
, fyfan vad jag låter som en bitter besserwisser. Det bjuder jag på! :-)

Nu blir det klassiskt; Jenkins - Allegretto.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: charlotte

åh nice...Whiskey Lullaby e en av mina favvolåtar me, så himla fin :)
Å håller helt med om "ögontjänare"..hatar å behöva stå på bromsen när man e uppe över 110gränsen för att frömförvarande helt plötsligt panikbromsar..
Tjingeling
kram c

2008-02-26 @ 21:47:54
URL: http://charlottelottie.blogg.se
Postat av: mysko människa

flååååååttttt

2008-02-27 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0