Oooh ah dubapedooah yeeaoh yeeaoh.

Haha.
Fastnar knappt eller?

Igår var det fredag.
För första gången på mycket, mycket länge var jag hemma en sådan kväll.
Brist på ork och lust gjorde att det inte blev några särskilda aktiviteter.
Jag njöt av tystnaden.
Annorlunda blir det ikväll.

Om några minuter ska jag köra ner och hämta en pizza á la ungkarl.
Därefter kommer min tillgivne vän hit. Han heter egentligen nåt annat.
Kan på grund av förvirrande omständigheter inte nämna namn.
Sen ska det inmundigas. Mycket bra.

Utgång.
Det här blir bra.

Jag håller med Jens.
Sanna Kallur's Roomservice-makeover blev ingen höjdare.
Men vafan är en kurbits?

Om ni kollar på Melodifestivalen ikväll, kom ihåg rubriken.

Oooh ah dubapedooah yeeaoh yeeaoh..
Haha.
____________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0