Lycka.

Lycka är så brett. Svårt att ta på och svårt att sammanfatta.
Här kommer ett exempel:
Carola gick inte till final i Melodifestivalen igår. Det är lycka för mig. En sort i alla fall.

Okej, jag ska tona ner det här Melodifestival-snacket.
Men hennes min i direktsändning. Mm, som jag mös.
Hahaha..

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen?
Kanske.

Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna.
Förresten.
Sanna Nielsen vinner hela skiten. Så, nu vet ni det.
Riktigt fantastiskt bra låt. Gåshudhela kroppen.
Natti.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Håller helt och hållet med! Sa också att jag tror Sanna vinner hela möget... Fick också många ggr gåshud under framträdandet!! Haaaaij...

Om du ikke jobbar imorrn (läs idag) så hör av dig... Eller så gör jag det! :D
Puss *tihi*

2008-02-18 @ 01:39:25
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0