Lights will guide you.

Sådär. Nu har jag avverkat ungefär 90 One Tree Hill-avsnitt på mindre än en månad.
Freak? If you say so. Men det är en förjävla bra serie.
Känns lite tomt. Känns märkligt att behöva sitta och vänta på att de nya avsnitten
visas i USA så man kan ladda ner dom. För eget bruk då givetvis.
Jag är otroligt laglydig.
Vad ska jag nu inrikta mig på? Gossip girl?
Haha, folk som känner mig hade inte blivit ett dugg förvånade

Empty room, empty heart.
Den låten säger mig just nu mer än man kan ana.

Coldplay. Det är en sån där Coldplay-natt igen.
Jag brukar ha en sån lite då och då.
Det får mig att må bra. It fixes me.

Idag blev jag förvirrad.
Om jag förstår? Ärligt talat, jag vet inte.
Men jag ska bilda mig en uppfattning, jag lovar.
Det jag vet är att everything's gonna be alright.
Hur vägen dit ser ut spelar ingen roll. Målet är huvudsaken.

Jag är glad. Jag har mycket att vara glad över.

När pojkarna i dom röda Carlsberg-tröjorna sköter sitt arbete gör det bara mig
ännu gladare. Liverpool FC. Kärleken växer för varje dag.
En dag vinner vi ligan också. You'll see.
But most important of all; You'll never walk alone. I know I won't.

Dagens låttips:             Mika - Any Other World.

Mycket engelska idag.
En dag ska jag bli bättre på det där språket. En dag.
Walk on, walk on with hope in your heart.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0