Jag är blyg.

Haha.
Sikken melodifestival igår eller.
Björn Gustafsson - Hahaha.
You just got to love him, dude.

Caracola åt folket förresten.

Bilnycklar på rymmen, en tom dunk och åtta taxiresor. Minst.
Men visst var det kul igår.

"Varför är du så snäll?"

Housetåget på Slagthuset var över förväntan.
Mycket folk och riktigt bra tryck.
Lite halvkul att vi gick fel först. Men skit i det.
Det blev ju bra tillslut. 

En kväll full av glädje.
Haha.

"Vä, Hö, Norra Leden, Hö, T-Kors, Vä, Rondell, Hö - Skyltar."
Kan det bli tydligare än så? Knappast.
Vellinge Plåt? Hahaha..

Ikväll har jag varvat ner och ventlierat lite med min norrman.
Han är inte grann. Men han är fin.

Någon sköt upp en boll. Den fastnade.
Resten försökte på alla sätt få ner den. Det resulterade i det här:


Sen hittade någon givetvis nyckeln till att hissa ner basketkorgen.
På bilden är den på väg ner. Jag ska förresten köpa en basketkorg. Och en boll.

Dagens:
Caracola - Smiling In Love (Oooh ah ohbapedooah yeeeaooh, deeeaooh)
The Ark - Uriel
Eros Ramazotti - Cosa Della Vita
José Gonzales - Heartbeats
Mika - Happy Ending
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0