"..dansa nakna tillsammans i en vattenspridare."

Jag känner mig som "Mouth".
Men det är en bra kille.

Jag mår skitbra!
Har sovit katastrofalt lite på sistone dock.
Imorgon blir det ännu mindre. Slutar 6, ska vara hos sjukgymnasten 11. Zombievarning.
Förhoppningsvis får jag grönt ljus av honom och kan börja träna ordentligt igen.
Det kommer bli bra. Sen har vi två lediga dagar att sätta sprätt på. :-)

VIIS spelar match mot Östra Torp imorgon. Wouldn't miss it for the world. Mitt tips: 3-1.

Annars rullar livet på.
Har kommit in i jobbet på ett helt annat sätt än tidigare och det resulterar i att min fritid blir
mycket roligare och händelserik. Harmoni.
Jag älskar det otippade, that's a fact.
Roliga impulsgrejer gör bara att man lever längre. Det är bra.

Kanarieholmarna kallar i månads-skiftet mars-april.
Det unnar vi oss. Fuerteventura är mitt liv. Kanske rent av Lanzarote kan bli mitt liv?
Teneriffa? Säger som Homo: Skit i var det är, bara där är sol!

"Jag..känner knappt...min omgivning...för jag är så...i mitt hjärta....att jag inte ens...ser....min omgiv..ning.." 
- Björn Gustafsson -
Haha. Världsklass.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

vi ska ha sol!! sol sol jättesköna sol!!

2008-02-27 @ 18:46:07
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0