Calleth you, cometh I.

Ledighet. Visst är det nåt speciellt med att vara ledig.
Avslappnande och fridfullt.

Idag har det varit en bra dag.
En tur i Malmö Stad med en tredjedel Triple-T.
Trapp köpte kalsonger i vanlig ordning.
Jag hittade ett par döösnabba Diadora-skor till grussäsongen. Sjukt snygga.

 
Short shorts?           Döösnabba dojjs.

Sen lyckades jag dra med mig Jens Hultberg på träningen.
Så nu, mina damer och herrar, har han gjort sitt första träningspass med VIIS.
Han var duktig, så det kommer säkert fler.

Echo, echo, echo..
Sikken låt.

"Jag hatar svåra killar".
Haha, det säger ganska mycket om en som människa.

Ett par låtar på Mika's album är riktigt tilltalande.
Tack för tipset! :-)

Nu ska jag kolla lite One Tree Hill-avsnitt. Det kommer bli bra.

image580
Over and out.
______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Håller helt med! Idag var en bra dag.. Ett väldigt otippat slut men jag gillarT som vi hade sagt i linköping! ^^ Men jag ska ju prata skånska eller hur? :D

2008-02-19 @ 00:24:02
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Joysie

Hiii :)

2008-02-19 @ 16:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0