Carlsberg Hof.

Igårkväll ville jag se Titanic.
Fick plötslig lust att återvända till 1997, vara ung och oförstörd och fortfarande inneha tron att man skulle bli fotbollsproffs.
Jag ville hänga med när min svåger hoppade fallskärm och tänka att det där ska jag göra en dag, när jag är vuxen.
Det borde vara nu det. I sommar blir det fallskärmshopp. Ska du med?
Man har blivit förbannat gammal, förbannat fort.
Påfrestande faktiskt.

Men skit nu i det.
Det är helg och det innebär roliga saker.
Ikväll ska det förtäras öl hos Bob. Blir bra.

Lite fotboll ska också hinnas med i helgen.
Nu har jag inte tid att sitta här. Jag har en helg till mitt förfogande.
Hejdå Lars.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Milijah

aaa me like your blogg! :) Då hänger man iallafall med litegrann om vad som händer där hemma. Saknar dig vännen!

2008-12-06 @ 12:13:26
URL: http://nist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0