My new crib.

Om cirka en timme slutar jag.
Då kallar julledigheten på mig. Det ska bli najs.

Ska direkt bort till Stena Fastigheters kontor på Stortorget.
Plocka ut mina fina lägenhetsnycklar.
Passa på att dra ihop ett par julklappar då också.

Ska i alla fall bort och inspektera lägenheten, sen blir det till att köpa lite lampor imorgon.
Annars blir det nog mörkt.
I mellandagarna flyttar den här snubben och blir stadsbo.

Som det känns nu kommer det ta ett tag för mig att komma i ordning.
Leveranstiden på soffan har ökat, så det blir sofftomt till en början.
Det kan jag dock leva med.
Får lägga fokus på resten av mitt crib.

Hahaha. Mitt crib.
Hejdå.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0