Jordbävning.

Jordbävningen var högst intressant.
Vaknade av att ben och armar fladdrade i sängen.

Så mycket mer än det var det väl egentligen inte.
Jag tyckte att bilden från Sjöbo, på "förödelsen" var ganska kul.


Annars då?
Jo, skulle köpa julklappar igår.
Det slutade med att jag kom hem med ett par byxor till mig själv. Helt hopplöst.
Nu har jag börjat handla mina julklappar på nätet. Inte heller det är riskfritt, men jag slipper i alla fall springa ute och frysa, inne och svettas och alla köer. Det är bra.

Ikväll ska vi dra ut Herr Hultberg på äventyr. Han ska till Södra Åkarp och rulla i leran iklädd en Stålmannen-dräkt.
Eller nåt sånt i alla fall. Vi får se, det blir nog förbaskat bra.

På fredag drar hela kontoret till Tylösand för ett dygn på spa. Det kommer bli najs.
Gillar du tacos?

Stort grattis på födelsedagen till Emilia!
Du är bäst, kompis!
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack min vän, du är Guld värd!!

Tack för ett par intensiva men trevliga timmar :)

Och du, köp aldrig mer Cola Light, det blir inte bra helt enkelt.... Kompuss!

2008-12-18 @ 23:02:21
URL: http://nist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0