Walking like a one man army.

Igår var det kräftskiva.
Mycket trevligt. Värdinnorna hade gjort ett jättejobb. Tack för allt.
Kräftklor är guld att klia ryggen med.
Annars dominerade musiken. Vilken musik sen! Ojojoj.
Outfield - I Dont Wanna Loose Your Love Tonight. Klassiker.

Men hur man kan våga klaga på min älskade Renate är för mig helt jävla obegripligt.
Man uppskattar helt enkelt inte den enorma kärlek hon sprider.
Hård koppling? Vadå hård koppling? Du är du inte man eller kvinna nog att framföra henne.

Nu blir det lite Malmöfestival.
Någon har lurat iväg mig på Veronica Maggio(?). Blir intressant.
Min mage skriker nog efter lite langos. Det känns i alla fall så.

Bäst just nu är i alla fall den här snubben.


________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: charlotte

ooh ruskigt bra låt!

vem e killen?

å framförallt..vilken film e d? börja ju nästan lipa bara ja såg denna musikvideo :)

PoK

2008-08-18 @ 14:03:26
URL: http://charlottelottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0