Sweet.

Som synes har jag ny telefon.
En riktig monsterlur. En sådan med massa finesser.
Jag flinar lika töntigt varje gång jag hittar en ny.

Har varit på BRL idag också och frågat vad i hela helvete jag ska göra med mig bilstereo.
Vi måste få det fixat tills Stockholmstrippen.
Renate ska få sträcka ut ordentligt.
En bra montör har dom i alla fall. Fast han måste tyckt jag var lagom skruvad.
Köpte i alla fall nån jäkla kabel som man skulle ha, så nu ska det bara skarvas lite och sådär så blir det nog bra. Det enda jag kan skarva är inlägg på fotbollen, så det här lämnar jag åt någon som kan.

Jag och Homo satt på Vipgränd och lyssnade på radion igårkväll.
Märkligt tycker du kanske? Jag ska berätta vad som är märkligt.
Hur i hela jävla helvete kan man lägga en landskamp i TV8?! En kanal som knappt finns.

Om nån timme ska jag hämta upp Siwan på Centralstationen.
Han flyttar förresten till Göteborg nästa vecka. Han också.
Ikväll blir det Flogging Molly, Millencolin och en eller annan öl. Och mat såklart.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Herr Hultberg

host vems bilstereo är det?

2008-08-21 @ 23:50:58
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0