Siesta 08.

På svensk mark igen efter en vecka fylld av asgarv. Klinkers!
Resan är i princip omöjlig att sammanfatta utan att skriva en novell.
Men vi lämnar det såhär:

Tarzan var med - årets Magalåt. Vithajen sov bort hela dagarna - därav färgen.
Stekare 2008-titeln erhåller André Kronvall. Utan egentlig konkurrens.
ELMANDER, JAG ÄLSKAR DIG! Life is, life, life is good.
Våra Grabbarna Grus-tröjor är döögranna. SIESTA!
BYZ på Casablanca var förjävla bra. Beeeraaau tryck eller?!
INFINITY infriade förväntningarna.

Nu orkar jag inte mer.
Vi har bra minnen därifrån i alla fall.

Nu drar jag till playan.
Ska tydligen hjälpa Homo att flytta ikväll. Lägga upp en plan för renoveringen. Blir bra.
Slejs Bygg & Renovering AB. Företaget som gör all och lite till.
Det är bara att ringa.

Tre veckors semester kvar. Haha.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

du glömde tillägga att jag gifte mig också =)

2008-08-07 @ 12:57:09
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0