Tre saker.

Ett:
Spontant skratt, läs asgarv, när en cyklist ger allt och cyklar ifrån hela handbollsgänget, för att sedan komma
lite för nära trottoarkanten och slå en ofantlig vurpa. Mycket roligt. Hysteriskt jävla apkul faktiskt.
Jag var till och med tvungen att ringa Siwan och återberätta det jag just beskådat.
Hur det gick med cyklisten? Några skrapsår här och var, men han gjorde i alla fall min dag.

Två:
Körde hem från jobbet i hällande jävla ösregn alldeles nyss. Himlen bestämde sig för att öppna sig helt. 
80 km/h på motorvägen är inget Renate gillar. Vid en påfart skådar jag en bil från "Avfuktarna".
Jobba nu då ditt as.

Tre:
Läste igår om en cp-skadad herre som blivit av med sitt parkeringstillstånd efter 34 år.
"Jag fattar ingenting.", var hans kommentar till det hela.
Jag kiknade av skratt samtidigt som jag skäms lite.
Skyller på skribenten.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0