Svenska Akademien, mums.

Maten är god på Malmöfestivalen.
Tidigare år har det inte varit någon särskild höjdpunkt för mig.
Antar att jag blivit gammal. Ikväll blev det en gyros hos Grekiska föreningen. Bra skit.
Men langos hos Langosvagnen är fortfarande favoriten.

Ikväll har det bedrivits träning av vanligt slag i V.Ingelstad.
Efter träningen slängde jag o Homo oss i bilen, öste in till festivalen för att hinna se Svenska Akademien.
Homo har förresten fått nytt golv. Han skulle sova på det inatt bara för att det var så grannt.

"Du kan om du vill, du vill så du kaaaan!"

Lider lite med Jens, som missade spektaklet, men hänvisar till föregående textrad.
Något jag numera kommer efterleva och ta till mig.
Det var nämligen bra skit. Sikket gung!

Det som byggs rakt upp i höjden, kommer falla ner, kommer falla tungt. 

Om en månad blir det spelning av större slag.
Coldplay i ett fullsmockat Globen. Har blivit dagens snackis.
Jag är döööladdad!

Lights will guide you home.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Herr Hultberg

Upskattar väldigt ditt stöd ^^



Mm förbannat jobbigt att missa det där...

2008-08-21 @ 23:54:48
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0