Göteborg.

Högsbo.
Där kan jag bo.
Får jag jobbet så tar jag det, med allt vad det innebär.

Jag är dödstrött på att få mejl från Facebook.
Jag fullkomligen blir tokig på det här vädret. Jag har för helvete semester.
Någon sa mig att det vänder nästa vecka. Jag hoppas innerligt att så är fallet.

A freak like me just need infinity.

Man kämpar för en plats som passar både här och där, och snart så har man glömt vem man är.


Simning är för mig en helt obegriplig sport. Fantastiskt tråkigt att titta på. Staffan Lindeborg bidrar kraftigt.
Ara Abrahamian slängde bronsmedaljen på brottarmattan. Det tyckte jag var kul.
Han blev vaaaaunsinnig.

Jag laddade ner Ainbusk - Jag Mötte Lassie.
Ska ladda med den fram tills lördagmorgon när min gamle kompis Lassi Karonen kör OS-final i singlesculler.
Rodd för den obildade.

Vad händer idag?
_________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Herr Hultberg

Ohh Melissa Horn citat... :)



Och fan om du ska flytta dumhue...

2008-08-15 @ 13:26:17
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0