Fräsig mörkbrun?

Good news.
Jag är inte bakfull.
Fantastiskt skönt.

  
IKEA med grabbarna. Fräsig mörkbrun. Den du.

  
Falafel Kitchen. Kycklingkebab inmundigades med kniv & gaffel. Märkligt.

Förövrigt ett ställe man väldigt sällan besöker i nyktert tillstånd.
Kändes nästan obehagligt att sitta där.
"Afan, är det såhär det ser ut?"

Just det.
OS är igång.
Två silver till Sverige hittills. I cykel?!

Eftersom jag bott hos Lassi Karonen i Dalarna så håller jag alla tummar jag har på lördag 09.50.
Final i rodd. Det blir bra. Mer insatt än så är jag tyvärr inte.

Nu ska jag iväg och äta lunch.
Moss.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0