Diskutera mera.

Med tanke på vad klockan är borde man sova.
Men vem kan sova efter en kväll som denna?
En kväll i diskuterandets tecken.
Men först och främst var det en tennisafton. Mycket trevligt. Sen diskuterade vi. Massor. Skitmycket.
Jag och Herr Hultberg har varit ledande faktorer under hela kvällen, och att döma av de andra
deltagarna blev vi till slut väldigt dryga. Men det bjuder vi på.
Huvudsaken är att det inte är så allvarligt som folk vill få det att verka.
I slutändan är det ju egentligen bara två idioter med skilda meningar som har roligt.
En dag kommer de andra att lära sig detta och haka på, men tills dess är det bara vi.
Ikväll har vi diskuterat topless-solning och gruppindelningar på vår senaste resa.
Om vi är överens och kommit fram till något?
Inte direkt, men vi vet var vi har varandra.
Det är bra.

Av den där utgången blev det inget.
Bob's gig var mycket mer tilltalande och kostade mindre pengar.

Imorgon ska jag på lägenhetsvisning på Lugnet i Malmö.
Jag ska agera mäklare. Eller nåt.
Sen ska jag äta gott.

Håll tummarna för att jag slipper bakfyllan bara.
Natti.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Sanna E

Jag har köpt ett armband och vill köpa ett till men kan inte bestämma mig för vilket.

Lust att hjälpa mig?

Klicka här: http://sannornas.blogg.se/2008/august/under-200kr.html

2008-08-13 @ 05:19:01
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Herr Hultberg

Bra förklarat Herr Davidsson.. Allt det du skrivit, är vi i alla fall HELT överens om! ;)



Vi vet var vi har varamdra och det är huvudsaken!



Och ja, det bjuder vi på!

2008-08-14 @ 01:59:16
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0