Violet Hill.

Så heter Coldplay's nya singel. En typisk Coldplay-låt helt i min smak.
Nu är tydligen pausen över. Chris Martin gjorde för ett par år sedan ett uttalande där han berättade att medlemmarna i Coldplay skulle ägna sig mer åt sina familjer de närmaste åren. Sunt, men tråkigt tyckte jag. Jag hade ju precis fått upp ögonen för världens bästa band.
Men nu är de alltså tillbaka. Underbart. Den 6:e maj släpps albumet "Viva la vida" digitalt.
Sen blir det väl turné?

image653
Två mål behövs ikväll för att vi ska få uppleva det här igen.
Come on, lads!

Ikväll spelar mitt älskade Liverpool borta mot Chelsea i den avgörande semifinalen i Champions League.
Liverpool har inte gjort mål på Stamford Bridge de senaste åtta mötena. Hög tid nu då.
Jag sticker ut hakan och säger att världens bästa mittback om ett år, Martin Skrtl, avgör.
YOU'LL NEVER WALK ALONE.

Grattis
till Carl XVI Gustaf.
En traditionell fyllekväll som denna har jag den stora äran att jobba.
Inget jag direkt lider av. Hoppas bara slippa massa rabalder och fulla idioter.
Hoppas min vän Trapp slipper detsamma. Vi hörs inatt.

image652

Gott folk, elda nu inte upp hela världen.
Moss.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Tack Trippgubben... ^^

Önskar dig detsamma! Hörs framåt småtimmarna..

2008-04-30 @ 17:11:58
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0