Rythm and beat.

Jag gillar inte regn.
Man blir så blöt.

Min svåger tycker att "4 minutes" med Madonna & Justin Timberlake är fet.
Då måste jag också tycka det. Han är ju gammal. Fast han har faktiskt rätt.
Just nu är det galet mycket r'n'b i mina öron. Ingen är nog mer förvånad än jag.

Imorgon ska jag hämta Siwan på Malmö Central. 14.50.
Sen ska vi på reunion. Det här blir bra.
Siwan är också glad för r'n'b.

Madonna feat. Justin Timberlake - 4 Minutes
NeYo - Closer
Chris Brown feat. Jordan Sparks - No Air
R-Kelly - The Storm Is Over
Wyclef Jean feat. Paul Simon - Fast Car
Akon - The Rain


Knappt bra eller?
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag hatar för fan rnb.. e du helt från vettet..

2008-04-17 @ 22:44:42
Postat av: Anonym

jag gillar inte heller regn..de e äckligt!

2008-04-18 @ 19:09:52
URL: http://halajna.blogg.se
Postat av: emily

aha, e du 85:a då eller? jag e 83:a..gammal kärring jämfört med dej ;)

2008-04-18 @ 20:04:36
URL: http://www.lalaemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0