Release me.

Ska ikke du dansa?
Nej, jag tycker det känns så fånigt att bjuda upp.
Fånigt? Det är bara och: Ska vi danse?
Jag är lite skraj att dom ska nobba också.
Nobba?
Aa, att, att tjejen inte vill dansa, så står man där, står man där, står man där.

- Balsam Boys - Bara Du Och Jag -

Den gick också varm på Cypern. Sikken bit.

Såg precis "Så ska det låta" från i fredags.
Frida "Oh Laura" Öhrn. 
Release Me.
Eftersom den låten ligger mig väldigt varmt om hjärtat av vissa anledningar var det inte särskilt konstigt att varenda hårstrå på kroppen reste sig. Så makalöst bra. Så vackert. Så betydelsefullt.
Den ska spelas på min begravning.

I am a tree reaching for the sun, please don't hold me down.
I am a rolling wave without the motion. A glass of water longing for the ocean.

I am an asphaltflower breaking free, but you keep stopping me.
Release me, release me.

I am the fire burning desperately, but you're controlling me.
Release me.

Nu är det en del på gång.
Min käre far har gått och blivit lastgammal. Fyller jämnt denna månaden. Galet.
Det är dags att ta tag i träningen. Har varit usel hittills i år. Inte godkänt.
Ska man skaffa hund? Inspirerad.

Låttips för er som missat den:
Miley Cyrus - See You Again.

I sommar blir det ännu ett besök på Mallis. Kommer bli skitbra. Sikket gäng vi är.
Orup gör comeback. "Ååh, till Magaluf.."
Hahaha.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0