Matadoren Torres.

Sådär.
Ingen kan säga att det var orättvist. Bortsett från första tjugo sviktade egentligen aldrig Liverpool.
Straff? 50/50 om jag får säga mitt. Men domaren blåser i 8 av 10 sådana lägen.
Rättvänd anfallare hakas upp av en back, får en knuff av en annan. Annars är det friläge och mål.

Annars då?
Fernando Torres. Det räcker egentligen så.
Matadoren. Årets mål i Champions League?
Nån som såg Fabregas? Totalt bortplockad av Javier Mascherano.
Inte ens när han fick 10-20 meters försprång på Babel's kontring hängde han med.
Om ett år är Martin Skrtl världens bästa mittback.

Arsenal's tid kommer. Dom har ett ungt lag.
Plocka bort Wenger så kanske ni kan vinna något nångång.

Ikväll ska jag träna fotboll på gräs.
Underbart. Alltid en speciell känsla att kliva på gräset efter en sur grussäsong.
Idag ska jag vara Fernando Torres.
Haha.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0