I'm not gonna write you a lovesong.

Nu är det lite jobbigt.
Vill inte äta på dumma tider, så jag låter bli.

Lider just nu av tristess.
Har försökt söva känslan med ett par avsnitt av "Two And A Half Men".
Funkar bara för stunden. Men det är ett mästerligt program.

Jaha, vad händer annars då?
Hm, har fått klarhet i vad jag vill göra med mitt liv.
Delvis i alla fall. Till en början. Har dock stött på lite trubbel redan.
Ska hitta andra, bättre lösningar.

Hade varit kanon att bli granne med Bob till hösten.
Vi får se. Ett eget krypin, långt ifrån Vellinge.
Det är inget fel på Vellinge, men personligen behöver jag nog förflytta mig en bit.
Dags att hitta sig själv på ytterliggare plan. Människans uppbyggnad.
Självständighet. Storstadspuls.

Förhoppningsvis blir det en nystart till hösten med flytt och plugg.
Något jag ser fram emot enormt mycket.
Det absolut bästa är att jag har underbara människor omkring mig.

 
Hade en härligt solig måndag med T&T.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Ta bilder i smyg gör det...

2008-04-24 @ 10:18:13
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: Johanna

Tripple and touch?

2008-04-26 @ 13:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0