How am I suppose to live without you?

Nu har jag kommit fram till vad jag ska göra i höst.
Det här kommer bli bra. En skön känsla.
Min framtid blir tydligare och tydligare.

Från det ena till det fjärde.
Är inte Victoria Tolstoy ganska känd utomlands? Har hört nåt om det.
Sitter och tittar på "Så ska det låta" från i fredags.
Hon sjunger ju på svengelska. Hennes okända lagkamrat är ännu värre.
Hon ser däremot mycket trevlig ut. Det är ju ett plus. Eller två.
Förövrigt en mycket sävlig omgång av programmet. Sämsta hittills.

Jag har dåligt med tid.
De timmar jag har ledigt blir snabbt fyllda av aktiviteter.
Vill inte glömma bort folk. Får lösa det här på nåt sätt.

En trevlig nyhet är att Homo kommer hem på lördag.

http://trippelpakten.blogg.se

Nu är vi igång.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

vad ska du göra i höst då? åka till magga?
jag åger him på lörda.. blir bra..

2008-04-22 @ 11:25:00
URL: http://kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0