Gamla skor & frack.

Can you hear the drums Fernando?
ABBA is the shit.

Idag har jag hunnit med frisering, tandläkarbesök, pokerseger och allsvensk fotboll.
Varför spelar inte Labinot Harbuzi från start? Jag förstår inte.
Behrang Safari är Malmös stolthet. Kommer prenumerera på vänsterbacksplatsen
i landslaget tio år framöver. I övrigt en hyfsad match. En andra halvlek som ägdes och dominerades
av Malmö, men som i vanlig ordning inte klarar löpa hela linan ut och avgöra.
Var Taco-Anders ens med? Jag vet inte.

Jag har en halvdöd tand. Det är inte bra.
Dom gör inget åt den förrän den är stendöd. Det är ännu mindre bra.

Fick min allra första Royal Straight Flush idag. Dock ingen hjärter, men skit i det. Spader funkar också.

   

1. Royal Straight Flush.
2. Homo & Krischan utanför 204:an.
3. Kalypso-poolen.
4. VIIS-Göran klär i mittbena. Min idol.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anna Hus E:)

Halloj! Taco-Anders va med från start! så nu vet du det:) Hoppas allt e bra med dig!

kram

2008-04-11 @ 10:21:55
Postat av: Jenzza

Haha sikken frilla! Gillar det ^^
VIIS-Göran. Sikken grabb.

2008-04-13 @ 20:05:41
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0