Forza VIIS.

image636

DM:           VIIS - Ystads FF                   2 - 1    [Per Alm, Hampus Hansson]

Bra kämpainsats idag. Starkt att slå ett lag från division 4.
Bara 9 matcher kvar till Europaspel. Spartak Moskva - Västra Ingelstad IS.
Sikken match du.
Nu ska Östra Torp få tugga gräs på lördag i seriepremiären.

Har varit på Holken.
Ett fantastiskt ställe. Ögonblicket då man ser det för första gången är splittrat.
Ska man älska det eller ska man hata det? Det är ju lite off. Men det är faktiskt just det som är den stora charmen.
Helt tyst. Harmoniskt. Jag använde ordet "tillflyktsort" i mitt förra inlägg. Jag anade inte hur rätt jag hade.
Jag älskar det. Midsommarfirandet är spikat. Sikken sommar vi kommer ha på landet.
Du behöver inte oroa dig, Trapp. Jag kommer så ofta jag bara kan.

Imorgon har jag lite att fixa på dagen, sen är det som sagt flyttning som gäller på kvällen.
Frågan är bara hur fan vi ska göra med den där soffan.
Kommer ligga sömnlös inatt och klura på det.

På fredag är det re-union för oss gamla mediahoror. Kommer blir hur skoj som helst.

Det är tydligen inne att skriva över och ut, eller over and out.
Vad fan betyder det egentligen? Över och ut. Sikket skämt.
Jag har ju hatt hatt hele vickan ju.

Under och in.
Moss.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Älska ditt engagemang!! :D

2008-04-15 @ 14:05:25
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0