En riktigt, riktigt bra helg.

Överraskningsfest för fadern som fyller jämnt denna månaden.
Allt klaffade och uppskattades något obeskrivligt. Jag är jättenöjd.
Farsan är bland det bästa jag har.

Trapp [eller är det Trall? ;P] har skaffat ett eget crib - Holken.
Aa, han har inte fått nån siffra, utan bara "Holken". Hysteriskt roligt.
Så det blir att skicka alla kärleksbreven till Holken. Tänk på det.
Imorgon flyttar han in. Flyttgubbe deluxe.
Nu har vi en tillflyktsort, ett ställe att gömma oss och bara ta det lugnt, alternativt dricka öl.
Underbart. Jag har inte sett Holken än, men jag älskar honom redan.

Ikväll är det match. DM.
Möter ett Ystad som ligger lite högre i seriesystemet. Men skit i det.
Det blir bra ändå.

Dagens:        Ainbusk - Jag Saknar Dig Ibland.

Sikken bit.

Hästpojken - Shane MacGowan
Säkert - Sanningsdan
Sommarpojkarna feat. Fröjda - Lilla Hjärtat
Balsam Boys - Bara Du Och Jag

Ska ikke du dansa?
Mycket svenskt nu.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp aka Trall

Auuu du e för go! ^^
Du är alltid välkommen till Holken. Bara så du vet! Looove

2008-04-15 @ 01:20:23
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0