Comeback?

Har tappat bloggsuget.
Men det går väl som livet självt - i vågor.
Har varit mycket med den nya livsstilen. Det går faktiskt över förväntan.
Har redan nu acklimatiserat mig bra. Visst svär man ibland. Men det är kontrollerat.

VIIS vann idag. Inget skönspel direkt, och visst kunde vi gjort ett par till, men tre poäng är tre poäng.
Viktigt efter bottennappet sist. Sista halvtimmen idag var det mycket krig. Ingen vek ner sig - skönt.

Sitter och tittar på det här lögndetektors-programmetKanal 5.
Helt fruktansvärt. Det är till och med så att jag blir generad.
"Har du varit otrogen mot Linn?"
"Nej, det har jag absolut inte."

applåderar publiken. Som om det vore en bedrift. Galet.
Jag blir bara irriterad. Det var förresten sant för den som undrade. Han ljög inte.
Det tjänade han 150000 pickadollor på. Äckligt.

Kvällens djupa:
Du mår inte bättre än vad du förtjänar. Då ljuger du för dig själv och alla andra.
En mask går så lätt sönder. Sårbarhet är vackert.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

aCklimatiserat

2008-04-28 @ 12:25:55
Postat av: Slejs

Jag tackar okänd för rättelsen.

2008-04-28 @ 17:13:58
URL: http://slejs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0