All you need is love.

Vi har skådat minst två kärleksförklaringar i bloggvärlden på senare tid.
Den ena kom från Trapp och den andra från Homo.
Samma typ av insikt och genuina kärlek till just det här.
Jag har inte haft en aning vad dom pratat om - förrän nu.
Har ikväll tagit mig i kragen och sett "Across the universe".
En filmatiserad musikal där de återkommande inslagen är Beatles-låtar.

Jag har sällan skådat en sådan genialisk film.
Det här går inte att beskriva i ord hur bra det är.
Här finns allt; budskap, känsla och framförallt musik.

Jag fattar vad ni tjatat om, grabbar. Och jag är helt säker på att jag kommer tjata lika mycket.
Har ni andra inte sett den - SE DEN.
För allt i världen.

_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Trapp

Bättre sent än aldrig.. ^^

Bara Rent kvar...

2008-04-28 @ 22:49:27
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0