Ich bin ein gummibear.

Taco-kväll är underskattat. Det enda som saknades var Anders.
Han kommer kanske nästa gång.
Tack för en mycket trevlig kväll! Det gör vi om.
"Det betyder du är en babian, inte jag."
Jag är totalt jättesåld på Stevie Wonder's musik.
Imorgon ska jag se till så folk får tidningen på torsdag. Det ni!
Ich bin ein gummibear.
Och det har jag en Kalmar-bo att tacka för.
http://www.youtube.com/watch?v=gC0sIwcAi1A
Fastnar knappt eller?
Jag har ont i mitt pekfinger. Det är döjobbigt att skriva.

"Vad vill du jag ska göra då? Klä mig som tjej, dansa hula-hula?"

I'm a man of many wishes, I hope my premonition misses what i really feel.
- Stevie W -

"Ska middan dukas ut?"
"Nej, hurså?"
"För där fööörsviiiinneeer den!"


KC & Jojo - All my life
Journey - Don't stop believing

Kommentarer
Postat av: Kronvall

Ich bin ein gummybeaaar... haha döö bra biiit

2007-09-26 @ 19:39:58
URL: http://Kroniz.blogg.se
Postat av: Anonym

haha SÅ SÖTT!!

2007-09-27 @ 00:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0