Hossmo BK.

Det är med blandade känslor jag sätter mig här och skriver detta.
Allt i den första meningen var rättstavat, sdå det måste innebära att jag missat nån grogg nånstans.
Kalma' är bra skit!
Kalma'skorna är påisstradiga, rantarunt och hoppa långt-a-ahelvete-pjäxa.

Nu är vi himma i norrliden. Här är det grannt.
PK-Razz är en bra dryck. Ring mig sen.
Vi tog taxi från Sveriges Rado. Det blev jättebara.
Imorgon ska vi köpa frukost på Ica Coop. Eller Neto? Kanske.

Citat från en heldag i Småland:

"Fan, jag har gjort av med alla mina benskydd"
- A. Kronvall -

"Han ligger ju ner hela tiden. Han behöver nog snart byta."
- Åskådare på en Hossmo-match -

"Braaa Martin, du är som en panter därinne!"
- Hossmo's lagledare till sin egen målvakt -

Ni kan tro vi har bra bvlder också..
Räkna meh det!" Nu är det dags att ta en sängfösare igen.-
Bra laddade. Sov gott era jävla svin. Ja, speciellt du..
Ja, du vet vim du ät..
Hejdå. Nu ska jag ringa sig. Aaaannars!?
Moss! André är sur. Hejså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0