Givande.

Igår var det en bra dag.
Eftersom det nu är måndagmorgon, så innebär det att det igår var söndag.
En dag som innehöll vinst och förlust. Allra mest regn dock.
Vinsten: Vi vann mot Skivarp. 3 - 2.
Just det. Skivarp. Jag älskar det namnet. Funderar på att flytta till Skivarp.
Bara för att kunna säga: "Jag bor i Skivarp."
Förlusten:
Chelsea förlorade mot Aston Villa. Helt fantastiskt underbart.
Jag funderar på att flytta till Aston Villa.
Bara för att dom slog Chelsea.
Aston Villa är ju ingen stad, säger ni då.
Det är inte Skivarp heller, säger jag då.

Allt det här sportsnacket innebär att Liverpool leder Premier League.
Och sånt älskar vi.

Om två timmar ska jag krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och sova.
Sånt älskar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0