Fot-skit.

Har haft problem med mina fötter hela säsongen.
Stukningar, sprickor, brutala överfall som resulterat i detta.
Fotboll är en farlig sport. En sport jag är väldigt trött på att utöva just nu.
Hur kul är det att behöva tejpa båda fötterna i förebyggande syfte varenda gång man ska spela?

Jag hatar myggor. Borde inte dom vara döda nu?

Helgen har däremot varit trevlig! Bortsett från ytterliggare en fotskada då.
Fredagskvällen blev kanon. Lugn och skön.
Det smällde i matchen mot Pelister i lördags. Slutade förövrigt 3-3 för den intresserade. 
Sen var det förfest på Bo01, sen utgång.
Igår var det fot-kurering på schemat. Likaså idag.

Nu ska jag lägga mig framför teven och kolla Boogie Nights.
Jag tror aldrig jag sett den.

I helgen drar vi till Kalma'..
Det kommer bli bra. Räääkna med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0