We are the champions.

Lockarps GP       18/8 - 2007
image401
Jag, Tjim och Rally körde hem segern i gocart-tävlingen. Det är jag som visar magen.

Zlatan Ibrahimovic är het nu.
Jöns var också bra idag. Gjorde mål och assade döbra.
KFUM Malmö - Gårdarike IBK      10 - 8

Imorgon är jag ledig.
Det är extremt skönt.

Om jag går ut och dansar på ett diskotek, vet jag att jag bara chansar. Men jag tar det på lek.
Om jag bara försöker att se manlig ut, kan jag hitta det jag söker innan kvällen är slut.
Jag ska fånga en ängel, fånga en ängel. Ängeln från sjunde himlen.
Vill du vara min ängel, vara min ängel? Ängeln i sjunde himlen.

Ted Gärdestad var en bra kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0