We all die young.

Steel Dragon - We All Die Young.
En fantastisk låt från den döbra filmen Rockstar.

Kom till att tänka på det, tänk om jag dör på operationsbordet imorgon.
Har hört att kroppspulsådern sitter ganska nära där dom ska skära imorgon.
En liten miss, så vips! Då är Slejs ett minne blott.
Det är Dr. Johansson som ska operera, så häng honom om det inte blir fler blogginlägg.

image436

Faktum är att jag alltid sagt att jag inte kommer bli gammal.
Den känslan fick jag när jag var 14 och den har inte övergett mig sen dess.
Förskräckligt egentligen. Men vad ska man göra?

Här kommer lite viktiga saker om nåt skulle gå snett imorgon.
*Jag ska ha en egen sten. Ingen jävla minneslund här inte.
*Angels, Fix You, You'll Never Walk Alone & Only Hope ska spelas på min begravning.
 Mindre snack - mer musik. Ta Something About The Way You Look Tonight också.
*Öppen kista. Folk ska se att jag är där. Glöm inte fixa frillan.
*Mamma får ta över min fina mobiltelefon.
*Renate ska överlämnas till André Kronvall.
*Partykvartetten ska sitta längst fram med min familj i kyrkan. Trion blir det.
Det var nog allt.
Dom jag älskar vet om det.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Kronvall

Tackar för förtroendet för Renate... =)

2007-10-31 @ 12:43:36
URL: http://Kroniz.blogg.se
Postat av: Trapp

Vafan Tripp... Även om det är med skämt du skriver gillar jag inte alls ditt inlägg! =/
Du & jag ska bli gamla... massa dönickar runt 90

2007-10-31 @ 15:01:06
URL: http://jenzza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0