Pinky i Trelleborg?

image424
Pinky - Halloween 2006

Till helgen är det favorit i repris.
Dock utan Pinky. Hon ska jobba.

Då var denna dagen också till ända. Inte till gumpen utan enkelt nog bara slut.
Jag hatar Tommy Engstrand. Han kommenterade Champions League igår.
Herregud. Har aldrig varit så irriterad framför en teve i hela mitt liv.
Han utbrast: "Ändalykten"  inte mindre än tre gånger. TRE gånger.
Det gör man väl inte? Man använder inte ens det ordet.
I övrigt var han allmänt korkad. Thomas Nordahl som bisittare är också en dröm.
Nej. Ta bort dom. Snälla.

Imorgon ska jag utforska Trelleborg.
Har lovat mig själv att jag ska "gå på stan", och se vad den har att erbjuda.
Ska tydligen leta efter mans-sjalar(?). Halsdukar är tydligen inte tillräckligt fint för Trellehulla.
Dom ska ha bra fik. Det har inte jag någon nytta av.
Jag är en sån som aldrig någonsin i hela mitt liv kommer sätta mig på en offentlig servering
alldeles ensam och fika, alternativt äta middag.
Det ser så tragiskt ut.

Men först av allt ska dom där trelleborgarna sticka mig.
Jag gillar inte nålar. Jag gillar inte skalpeller.
Jag ska umgås mycket med dom den närmaste veckan.
Jag ska däremot lära mig gilla Trelleborg.
Trots att det luktar skit när man kör in i staden.

Jag träffade Fröken Sverige för nån vecka sedan.
Ikväll träffade jag Louise från Top Model.
Det går bra nu.
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha Pinky, det va tider det :)

2007-10-27 @ 13:25:50
URL: http://carrrrrrrro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0