Makeover.

Ja, det var någon som lurade in mig i det här. Blogg-makeover.
Har i alla fall varit sysselsatt. HTML-språk är inget jag går igång på direkt.
Kul en stund, men i slutändan är det ändå bara massa siffror och bokstäver.
Aaaaadu!

- Vad gör du?
- Jag kollar Heroes.
- Det kan du göra!


Har spenderat en trevlig kväll med Trapp & Trull.
Löste mitt tidigare problem relativt enkelt.
Tripp, Trapp & Trull. Sambos? Hahaha..
Bowlingen blev efterhand kraftigt oseriös när vi började tänka på annat :-)
Ett hysteriskt roligt telefonsamtal förgyllde också såklart.
Du måste skicka det, Trapp. ;-)

"Du kan tro jag är på Finlandsbåten och leker Peter Pan."

Michael Bolton - I can go the distance
Oh Laura - Release me

Imorgon åker Australien-ligan till just det, Australien.
Önskar dom all väl-lycka och hoppas dom kommer hem hela.
Ingen jävla X-Ray. Fattar du? :-P
Ha det förjävla härligt pågar, så ses vi nästa år!
Dom har en Resedagbok: YfrontZ
Check it out!
Blogg on dudes!

Kommentarer
Postat av: Trapp

Vafan du måste lära mej hur man gör sin makeover! Inge kul o ha sån stilmall bara ju =/
Gillar bilden dock :D

2007-10-23 @ 13:03:15
URL: http://jenzza.blogg.se
Postat av: J

Lurade in verkar onödigt ;) ..

2007-10-23 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0