Lite mun, mycket musik.

Min tand blev kanon.
Dom är duktiga dom där tandläkarna. Fixar.
Synd att dom inte sjunger. I annat fall kan jag en bra låt.

Jäääklar vilka låtar dom gjorde 1985.
Eller åtminstone som låg på Tracklistan då.
Som en tecken låg en av världens bästa låtar etta på min födelsedag.
Ni vet då jag hoppa ut och ropa "morsning!".
USA for Africa - We are the world. Skitbra.
Väcker härliga minnen från Magaluf-stranden i somras. :-)

Andra deltagare detta datum:
Simple Minds - Don't you forget about me. (14:e plats)
Madonna - Material girl. (6)
Phil Collins - One more night. (17)
Modern Talking - Youre my heart. (9)
Hittade lite skumma låtar också:
China Chrisis - Black man Ray. (16)
Alphaville - Jet set. (5)

Men det hetaste fyndet var helt klart en lysande stjärna.
Låten gick rakt in på 7:e platsen på min födelsedag.
bra.

Narada Michael Walden - Gimme Gimme Gimme!

Sikken bit!
1985 var ett bra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0