Gårdagen.

Det var en bra kväll igår.
Jobbade, bowlade och dansade. Perfekt.
Jag och en överförfriskad Trull intog först bowlingbanorna. Gick sådär.
Därefter öste vi in allt på Hipp. Laddade. En av oss i alla fall.
Mycket trevligt!
Det var någon där som jag inte känner. Annorlunda, men kul. 146:an åt folket!
Jag har en mans-sjal. Jag kan koden. Det ligger gurka där om du är sugen.
Sibylla åt folket. Nej, folket åt på Sibylla. Det var dööögott.
Natten spenderades med en snarkare.
Vansinnig blev jag.
Men roolet hade vi!
Undrar om han vann 60 meter idag.

Nattens citat:
"Asså...hm, Slejs..det här är lite pinsamt, men var fan parkerade vi bilen?"
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0