Första gången jag mötte Filippa..

Någon tyckte att jag skulle blogga innan någon går och lägger sig.
Bara att lyda. 

Fantastisk låt.
Riktigt grym textrad:

"..klippa...ligga...uuooohh, uuoohh min Filii-iippa.."

Karl Martindahl, 9 år.
Nej, jag vet. Han sjunger ju inte det. Men tänk så kul om han hade gjort det.
Satt och hade min playlist på "shuffle". Plötsligt hörde jag Flying Eagles - Filippa.
Självklart blev reaktionen ett asgarv. Sjöslag -07.
Man blir så glad.

En annan kanonbit är ju den här:

Hejsan Rune, här är vi. Ullas far och Ullas mor.
Vi gick ändå här förbi. Här där ni bor.
Så vi gjorde ett försök och klev på för att få reda på,
genom detta vårt besök, vad du är för en gök.
Vem i helvete är du?

- Galenskaparna & After Shave -

Diskuterade skägg tidigare ikväll med min vän Homo.
Han sa att om det är vilt och ovårdat så får man ligga.
Som det kan gå. Alla har vi väl haft en skäggperiod?


Februari 07

Kommentarer
Postat av: Kronvall

skäägg är liggefaktor.. vem sa något så vist...

2007-10-30 @ 02:07:51
URL: http://Kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0