En vit afton.

Men ack så trevlig!
Efter arbetspassetsslut, närmare midnatt bar det av in till Mak's lya.
Många minnen från den lägenheten, vilket diskuterades friskt.
När grabbarna hade groggat färdigt tog vi en promenad till Malmös Kulturbolag.
KB är ett bra ställe. Dö-varmt. Dö-liten rökruta. Men skit i det.
Nej, jag röker inte. Jag snusar inte ens. Det är bra.

Niklas Laurin var den enda Australien-fararen jag stötte på.
Men vi tog ett tårfyllt farväl. Det var vackert.

Framåt småtimmarna var det dags för mat och hemfärd.
Lastade Renate full. Döladdad.
Mot V.Ingelstad och ÖG-town.
Kröp ner i sängen sådär vid fem-snåret.
Jag har världens skönaste säng. ;-P

Vad händer ikväll?



  
Aussie-folket. Bra grabbar - egentligen.
Snubben nedan har redan åkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0