Det kommer bli en bra helga'.

Haha..
Har varit en underbar dag.
"Sugen på sjöslag?", sa Homo.
"Du kan räkna meh de!", sa jag.
Så nu ska man till Finland på söndag. Hahaha..
Jag har aldrig varit i Finland. Dom pratar konstigt där.
Har hört att dom bastar hela tiden.

Det är jag som är Tengil.
Så imorgonkväll styr jag och Renate mot Kalma'.
Så bra det kommer bli. Men först..

Blir en gemytlig och trevlig afton ikväll.
Mina riddare ikväll är Jöns och Tjim. Vi ska ha jättetrevligt.
Först Gessie Byakrog och lyssna på den andra Homon i umgängeskretsen.
Sen blir det Hipp. Mange Schmidt och Thomas Rusiak ska också dit har jag hört.
Det är giftigt. Som jag ska vissla.

Imorgon är det direkt avgörande kvalmatch, så ikväll blir det vatten i glaset.
Imorgonkväll styr vi babord mot Sjöslaget 2007.

Länge leve studentlivet. Jag älskar att vara låtsasstudent.
Hahaha..
Jag och Nangijala IF.
TENGIL ÄR PÅ GÅNG!
Moss!


Parentes:
Homo uttalas inte "Håmo"
Det korrekta uttalet är: "Hummu".

Kommentarer
Postat av: E-gården

Jaså sön kväll, så de blir ingen ambulering? =/

2007-10-13 @ 18:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0