Blåljus, lera och asgarv.

Natten som GICK blev en milstolpe i livet.
Vi gjorde nåt vi aldrig gjort förut. Vi utmanade inte bara ödet,
utan också dom federala myndigheterna. Vi vann. :-)

Dagen började bra.
 Näsbenet gick åt fanders. Bär numera ögonskugga.

Framåt kvällen:
Jag och min vän Jöns möttes på ett annorlunda plan. Vi växte.
Temat för kvällen var "In i dimman". Vi kan inte komma mer in i dimman än vad vi gjorde.
Då pratar vi inte om alkoholhalt slash minnesluckor o.s.v.
Vi pratar dimma. E6:an är lång.
För att skydda människors integritet slutar det där.
Men ROOLET hade vi! :-D

Kvällen började framför min dator.
Vi tittade på lite filmer. Grymma huvudrollsinnehavare.
Denki agerade taxi. Förfest/Lagfest hos Sippa Tinglund. En bra kille.
Hampe blev fullast. Han spydde dösnyggt i några glas. Vidrigt. Men han gjorde det bra.
Därefter blev det mycket allvarligt snack på Mazarin. Hann knappt dansa. Jo, lite.
Därefter kan man väl säga att vi gick hem. Betoningen ligger på "gick" i den meningen.

Finns en bra bild har jag hört. Hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0