Winter Wonderland.

Nämnde jag att jag hatar vintern?
 
   
Fett med hagel, som blev snö, som blev isbana, som blev 60km/h på motorväg.

Spenderat kvällen med Denki.
Det resulterade i Idol och bowling.
Christoffer åkte ut. Synd. Verkligen.
Fast just nu är jag mest glad över att "Jaug älskaar o sjounga"-Andreas är kvar.
Jag älskar den killen. Jag blir bara glad.
"Det märks verkligen att dom är gifta, prata i mun på varann hela tiden.."
"Vadå? Vad är det?"
"Är dom inte det?"
"Var fan fick jag det ifrån..?"
Kärlek till Andreas Sjöberg!

Bowlingen då?

 
Sammanfattningsvis: I vågor.

Denki drog i alla fall till med kvällens bedrift:
image467
Hyfsad avslutning på en annars värdelös runda.

_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: ----

Gammal bild ;P

2007-11-12 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0