Varmt vatten är ingen favorit.

Zlatan var bra. Han skulle väl kanske nätat. Han är gud ändå.
Han och Karl Martindahl.
Spenderade ett par timmar hos familjen Hultberg i mina gamla hoods.
Mycket trevligt. Mycket kakor. I like. :-)
Trapp fann tydligen det jättekul att jag inte dricker varmt vatten.
[kaffe, te, vattenbaserad varm choklad]Vilken tok.

image444
En bild jag hittade i telefonen. Trapp i Halloween-tider ;-P

I övrigt har jag faktiskt inget vettigt alls att skriva.
Har en jätte-tom vecka framför mig. Lite CL-fotboll på tisdag och onsdag bara.
Ska införskaffa en is-skrapa till Renate också. Blir en tur till Biltema.
Ska någon med? ;-)
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0