Jag tackar.

Jag tackar för kängan.
Hemmavideo..snacka om att inte uppskatta äkta artisteri.
Tackar också för marknadsföringen. ;-)
Men helt ärligt, att gå från en snygg blogg till en ful bajsbrun blogg är väl inte rätt?
Om man nu inte vill gå emot strömmen och uppröra..:-P
Ni andra kan ta er en titt här: http://joyysan.blogg.se
Fast å andra sidan är det här bara en enkel mans åsikt. Inget att bry sig om.
Gör vad du vill, bajsbrunt kommer ändå alltid vara fult och katten kommer alltid vara fet.

Spenderade kvällen med datoriserade fotbollsnördar. Det var trevligt.
Inte datoriserade som i datoriserade, utan bara väldigt dator...kåta.. :-S
Denki
har övertagit La-Urin's lägenhet i Slottstaden tillsvidare..
Annsi hade skrubbat bra.

image439
Pojkarna med varsin dator. Jag nöjde mig med att se Real Madrid få stryk.

  
Hampe nördar.         Denki nördar.           Nöten nördar.

image443
Var tvungen att kolla kylen. Risgrynsgröt?

Kommentarer
Postat av: Kronvall

den påminner lite om nikkes lägenhet... undra varför.. määrkligt... nää igår var jag io rickard utklädda till fitthår

2007-11-04 @ 13:19:45
URL: http://Kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0