Humanity.

Zlatan.
Så rätt.
Fast han har blivit tråkigt ödmjuk och diplomatisk.
Han har blivit vuxen.
Men han har ändå plats för Persbrandt. Hur kul som helst.

Homo surar tydligen över att han inte är med i trion Tripp, Trapp & Trull.
Han känner att han måste driva med oss och kalla oss namn.
Till den dagen då han förklarar vad han menar med tre grisar, kommer jag fortsätta
se det som ren avundsjuka. Du är en av oss, alltid.
När du är nere blir vi den vanliga partykvartetten igen. Varje gång.
Sitt inte däruppe på Salve och sura. Bättre du dricker öl.

Nädå, han är söt.
En dag ska vi gå och se Coldplay tillsammans.

Lights will guide you home,
and ignite your bones.
I will try to fix you.


Avslutar kvällen med en härlig bild på två människor som betyder väldigt mycket för honom.
För mig. Och för många.

Tribute.
image470
Se så glada dom är.. :-)


____________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Kronvall

fruktansvärt gla är jag... har jag efter far o mor.. ser du på bilderna..

2007-11-13 @ 17:51:44
URL: http://Kroniz.blogg.se
Postat av: Kronvall

August & Lotta =))

2007-11-13 @ 17:56:33
URL: http://Kroniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0