Goderafton både herre och fru.

Vi önskar eder alla..
Jaja, skitsamma.

Stjärnorna faller i natten nu.
Himlarna sänker sig ner över jorden.
Och när stjärnans bloss tänder sitt ljus hos oss.
Brinner en låga klar i hela norden.

Jag har varit på Limhamn idag.
Eller heter det "i Limhamn"?
Jag har varit i Arrie idag.
Eller heter det "på Arrie"?
Skit i vad det heter. Jag har varit där i alla fall.

Zlatan är en bra kille.

Varför ser Tomten olika ut varje år?
Jag tror det är nåt fuffens med det där.

Imorgon blir det en sväng till stan.
Börjar ju inte jobba förrän 20.

Oh heeeeee-eeelga naaaaaaaaaatt.
Du frälsning åt oss gav.
Oh heeeeeeeeeeeeeeeelgaaaaa naaaaaaaaaatt!
Du frälsning åt oss gav.

- Carola -

image486
Såhär såg Tomten ut sist. En bra kille.

Tillägg: Jag är en av dom som har sjukt svårt för julen.
_____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: T

Jo du är det ja... ^^

2007-11-28 @ 12:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0