"Du skriver dållet."

Haha.
Har hunnit med en massa idag.
Var en sväng inom Mor och snackade skit.
Mor läser min blogg flitigt. Hon tyckte jag skulle skärpa mig.
Taget!

Rekorderlig Hallon/Stjärnfrukt är kvällens medicin.
Släng in ett par Sort Guld också så blir kvällen döööbra.

Ikväll partajjar vi bort alla problem. Låter förnuftigt.
Kan tro vi ska ösa in.
Moss.

Såg förresten Basshunter's Englands-satsning.
Boten Anna heter numera Now you're gone.
När man slipper den pinsamma texten blir låten bättre.
Men för den sakens skull inte bra. Den kommer nog gå bra där dock.
Engelskmän är väl lika trasiga i öronen som svenskar.

Fotnot: Mor är inte min mor, utan en annans mor. En bra mor.
_____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0